11 Kasım 2013 Pazartesi

Müziğe aşık "Biz"den biri... Emir ERSOY




















Bazen insan kaçmak ister ya;
Her şeyi bir kenara bırakıp zihni temizlemek için herkes farklı bir şeye yönlenir ya;
kimi yoga kimi meditasyon kimi farklı terapiler yapar ya;
kimi maça gider, kimi içki içer, kimi kızlı erkekli toplanıp dans eder ya. :)

Benim için tüm bunların tek bir adı tek bir adresi var. Müzik! salsa, son, cha cha, merengue, bolero, timba …
Bu müzikleri çalmak kadar dinlemek ve dans etmek de ayrı bir keyif ayrı bir haz benim için.
Bu keyfi bana o sıcacık ortamlarında yaşatan arkadaşlarım Ebru'ya, Murat Ali'ye ve Las Perlas'ın tüm emekçilerine teşekkür etmek yeter mi bilmiyorum.


Hayatını bu müziğe adamış biri olarak söylüyorum;
iyi ki varsınız, iyi ki böyle bir geceyi düzenliyor ve bizlere tüm insanlığın ihtiyacı olan bu paha biçilmez mutluluğu yaşatıyorsunuz.
müziksever dostunuz Emir …

 ............................................................

Lasperlas ekibi bizi kırmayıp aramızda olan ve enerjisini her an hissettiren Emir ERSOY'a teşekkür eder....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder